U Cold Storage Cuntinuerà a Crescita

news-1Un rapportu di l'industria predice chì l'almacenamiento friddu crescerà in i prossimi sette anni per via di a crescente necessità di servizii è facilità innovatori.

L'impattu di a pandemia prima hà purtatu à misure di cuntinimentu restrittive chì implicanu a distanza sociale, u travagliu remoto è a chjusura di l'attività cummerciale chì anu risultatu in sfide operative, i circadori anu indicatu.

A dimensione di u mercatu globale di a catena di friddu hè stimata à ghjunghje à $ 628,26 miliardi da u 2028, secondu un novu studiu di Grand View Research, Inc., chì hà registratu un tassu di crescita annuale compostu (CAGR) di 14,8% da u 2021 à u 2028.

I prugressi tecnologichi in l'imballazione, a trasfurmazioni è u almacenamentu di i prudutti di mare sò previsti per guidà u mercatu durante u periodu di previsione, i ricercatori sustenenu.

"A suluzione di a catena fredda hè diventata una parte integrante di a gestione di a catena di supply per u trasportu è u almacenamentu di prudutti sensibili à a temperatura", notanu."L'aumentu di u cummerciu di prudutti periscibili hè previstu per guidà a dumanda di produttu durante u periodu di previsione".

Trà i risultati sò chì a catena di fornitura attivata per l'identificazione di radiofrequenza (RFID) furnisce una efficienza più alta è hà apertu novi opportunità di crescita di a catena di friddu offrendu una visibilità più grande à u livellu di u produttu.

In l'industria farmaceutica, u monitoraghju di a catena di friddu, l'imballaggio intelligente, a gestione di u ciclu di vita di campioni, u seguimentu di l'omi è di u materiale, è l'equipaggiu cunnessu sò trà l'applicazioni Internet di e Cose (IoT) avà d'impurtanza chjave.

L'imprese adoptanu sempre più suluzioni d'energia alternativa, cum'è l'energia eolica è solare, per minimizzà i costi di operazione generale, mentre chì certi refrigeranti sò visti cum'è una minaccia per l'ambiente.Rigulamenti stretti di sicurezza di l'alimentariu, cum'è l'Attu di Modernizazione di a Sicurezza Alimentare, chì esige una attenzione aumentata versu a custruzzione di magazzini frigoriferi, sò ancu vistu benefiziu à u mercatu.


Tempu di Postu: Mar-10-2022