Chì ghjè u PIR Panel?

U pannellu PIR chì hè alternativamente cunnisciutu cum'è polyisocyanurate hè fattu da un plasticu termoindurente è azzaru galvalume, PPGI, acciaio inox o foglia d'aluminiu.L'azzaru di l'azzaru di galvalume o PPGI utilizatu in a fabricazione di u pannellu PIR varieghja 0.4-0.8mm.

A fabricazione di pannellu PIR pò esse fatta solu nantu à una linea di produzzione completamente automatizata.S'ellu ùn manca, di solitu affetta i pruvisti di pannellu PIR à l'utilizatori.Tuttavia, cù un fabricatore credibile cum'è NEW STAR Company, a produzzione stimata di 3500㎡ pò esse fatta ogni ghjornu.

Inoltre, e bolle chì generalmente emettenu da a fabricazione di spuma PIR ponu esse minimizate à u minimu o ancu esse evitate.U pannellu PIR hà una resistenza di u focu B1 è questu hè una di e capacità distintive di resistenza à u focu chì un pannellu d'insulazione termale pò avè.

Havi un valore di densità chì varieghja da 45-55 kg/m3, un valore di spessore chì varieghja da 50-200mm, è una conductività termale chì hè pocu à 0,018 W/mK.Queste caratteristiche intere facenu u pannellu PIR unu di i migliori pannelli d'insulazione termica per quessa chì hè precisu per a conduttività di u calore è applicabile à e instalazioni di almacenamento in camera fridda.

U pannellu PIR vene in una larghezza chì hè valutata à 1120 mm ma a so lunghezza hè illimitata postu chì a so pruduzzione hè sottumessa à l'usu è l'applicazione di i clienti.In ogni casu, per u scopu di distribuzione via cuntainer marittimu 40HQ, a lunghezza di u pannellu PIR pò esse divisu in parechje quantità di 11.85m.

Inseme cù a produzzione di pannellu PIR, u fabricatore di pannelli PIR NEW STAR attacca accessori cum'è unione di u tettu è u muru, PU Foam à l'angulu di u cuntainer 40HQ per evità di graffià a superficia di u pannellu PIR, porte compatibili cù u pannellu PIR, è u canali L. U canali, è i materiali chì sò usati per i soffitti appiccicati.U pesu di u pannellu PIR dipende largamente da u so grossu.

Cunnosci?

L'utilizatori di solitu sbaglianu u pannellu PIR per i pannelli sandwich PUR perchè sparte una certa somiglianza.Tuttavia, sò dui pannelli diffirenti chì anu vantaghji specifichi.Sottu, avete qualcosa per vede nantu à e so differenzi.


Tempu di Postu: Mar-03-2022